Privacy policy

Via deze Privacy Policy informeert Impact Management Advies en Impact Management en Opleiding (hierna Impact) u over de wijze waarop binnen onze organisatie wordt omgegaan met persoonsgegevens. Door Impact worden persoonsgegevens verwerkt. Impact vindt een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Bij onze verwerking houden wij ons aan de eisen die de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) stelt. Impact is verantwoordelijk voor de gegevensverwerking. In deze privacyverklaring leggen wij uit welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en daarnaast met welk doel wij deze gegevens gebruiken.

Verwerking van uw gegevens

Door deel te nemen aan programma’s van Impact hebben we sommige gegevens van u nodig. Dat zijn normaliter persoonsgegevens, zoals uw naam en e-mailadres. Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door u of uw organisatie worden opgegeven. Wij kunnen dit alleen doen als er ondubbelzinnige toestemming door u is gegeven. Daarom vragen wij om schriftelijke toestemming bij de start van een traject. Als u een formulier invult, of ons een e-mail of brief stuurt, dan worden de gegevens die u ons toestuurt bewaard zolang naar de aard van het formulier of de inhoud van uw e-mail of brief nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan met een maximum van 2 jaar. De gegevens worden alleen binnen de EU verwerkt.

Wat doen we verder met uw gegevens

Wij gebruiken uw gegevens voor verschillende doelen. Hierna is inzichtelijk gemaakt welke doelen dit zijn. Wij gebruiken daarbij de door u ontvangen gegevens, maar ook door onszelf verzamelde gegevens. Bijvoorbeeld gegevens over uw bezoek aan onze website.

 

Om een relatie met u aan te kunnen gaan: als u interesse in ons toont of klant wilt worden bij Impact, hebben wij van u persoonsgegevens nodig. Zo moeten wij bijvoorbeeld kunnen beoordelen of wij u als klant kunnen accepteren en of wij u op de beste manier kunnen helpen. 

Om de relatie met u te onderhouden en opdrachten uit te voeren: als u klant bij ons bent willen wij u uiteraard goed van dienst zijn. Hiervoor verwerken wij persoonsgegevens. Wij gebruiken gegevens om contact met u te onderhouden. Dit doen wij onder meer voor kwaliteitsbewaking of in het kader van bewijsvoering. 

Voor de ontwikkeling en verbetering van onze diensten: om u goed van dienst te blijven zijn, werken wij aan de ontwikkeling en verbetering van onze producten. Constant. In sommige gevallen verwerken wij hiervoor persoonsgegevens, bijvoorbeeld als u zich heeft aangemeld voor een lezing, een seminar of als u een vraag stelt over onze diensten. 

Voor promotie- en marketingdoeleinden: wij verwerken uw persoonsgegevens voor promotie- en/of marketingdoeleinden. Bijvoorbeeld om u te informeren over een nieuwe feature of product dat mogelijk interessant voor u is. Of om beter op uw wensen in te kunnen spelen.

Voor onze bedrijfsvoering: als dienstverlener vinden wij het belangrijk en is het noodzakelijk dat wij een goed overzicht hebben van onze klantrelaties. Om dit overzicht te krijgen, verwerken wij persoonsgegevens.

Voor archiefdoeleinden: wij verzamelen niet meer persoonsgegevens dan noodzakelijk in het kader van de bovengenoemde doeleinden. Als wij de gegevens niet bewaren voor die doeleinden kunnen wij de gegevens toch nog bewaren voor archiefdoeleinden. Dat wil zeggen dat zij alleen nog maar bij juridische procedures of voor historische, statistische of wetenschappelijke doeleinden worden gebruikt. 

Voor de optimalisatie van onze dienstverlening: voor de meting van websitestatistieken verzamelt Impact anonieme gegevens over het gebruik van deze website. Door analyse van de verzamelde gegevens kan de website worden verbeterd en kan de Impact haar dienstverlening verder optimaliseren. De verzamelde gegevens worden niet voor een ander doel gebruikt of aan derden ter beschikking gesteld. Het gaat om de volgende gegevens: uw IP-adres, het adres van uw internetprovider, de browser die u gebruikt (zoals Internet Explorer of Firefox), het tijdstip en de duur van uw bezoek en welke pagina’s u heeft bezocht. Impact-nu.nl maakt gebruik van tijdelijke session cookies. Dit zijn functionele cookies en worden na afloop van het bezoek aan de website weer verwijderd. Cookies bevatten slechts een uniek nummer en geen persoonsgegevens. Impact gebruikt IP-adressen en cookies niet om u persoonlijk te identificeren. Cookies kunnen niet worden gebruikt om u op websites van derden te identificeren. Als u bezwaar heeft tegen het gebruik van cookies, dan kunt u dit in uw browser instellen.  

Bijzondere persoonsgegevens

Bijzondere persoonsgegevens zijn gevoelige gegevens. Bijvoorbeeld over gezondheid, strafrechtelijk verleden, etnische gegevens of gegevens betreffende ras of een BSN-nummer. Impact verwerkt deze gegevens niet. Wij verwerken alleen bijzondere persoonsgegevens als wij dat moeten op basis van de wet, met uw toestemming of als u ons dat vraagt. Vraagt u ons om bijzondere persoonsgegevens over u vast te leggen of maakt u deze gegevens zelf openbaar? Dan verwerken wij deze gegevens alleen als dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening. 

Impact werkt met methodieken voor persoonlijkheidsanalyse zoals Insights Discovery en de T(alenten)M(otivatie)A(nalyse).  Persoonlijke rapporten worden beschikbaar gesteld vanuit de portals van de leveranciers. Deze werken onder strikte condities die voldoen aan de regelgeving van de AVG. Impact verspreidt deze rapporten eenmalig in hardcopy en eenmalig in pdf. Impact archiveert deze niet en kan dus ook niet in een later stadium een nieuw exemplaar beschikbaar stellen.

Ter ondersteuning van trainingsprogramma’s werkt Impact met een digitale leeromgeving. De gegevens die worden gebruikt worden apart bepaald in een door de deelnemer te ondertekenen schriftelijke verklaring en worden bewaard tot 1 jaar na afronding van het trainingsprogramma.

Verstrekking aan derden

Uw gegevens worden door Impact verwerkt. Uw gegevens worden uitdrukkelijk niet aan anderen verstrekt, tenzij u daar toestemming voor gegeven heeft of Impact hiertoe verplicht wordt door de wet.

Beveiliging

Wij nemen beveiligingsmaatregelen om misbruik van en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens voor zover mogelijk te voorkomen. Impact draagt, tezamen met haar subverwerkers, zorg voor een passende organisatorische en technische beveiliging van haar bestanden waarin uw persoonsgegevens worden opgeslagen. Op deze wijze stellen wij zeker dat deze gegevens alleen toegankelijk zijn voor personen die daaruit hoofde van hun functie toe bevoegd zijn en dat de gegevens alleen worden gebruikt voor de doeleinden waarvoor ze zijn verkregen.

Rosmalen, mei 2018
Directie Impact